13 Aralık 2011 Salı

Mutlu yıllar..... merry christmas......

Bir yılı daha geride bırakıyoruz, Yeni bir yıl daha başlıyor. Yılbaşı yaklaşırken biraz hüzün, biraz telaş, biraz da çocuksu bir umut var "acaba gerçekten dileklerim gerçekleşir mi? " diye. Zamanın bu kadar çabuk geçmesi gerçekten de inanılmaz. Keşke hala 18 yaşımı bekliyor olsaydım diye iç geçiriyorum. Her geçen yıl biraz daha yaşlandırıyor, biraz daha umutlandırıyor belki... Zamanın ne kadar çabuk geçtiğini anlamak için kayrama bakmam yeterli, nasıl da çabuk büyüyor, nasıl da hayat ayaklarımızın altından akıp gidiyor... O büyüdükçe biz yaşlanıyoruz. Aslına bakarsanız, yaşlanma telaşı filan değil yaşadığım, eğlenerek ve bir şeyler üreterek geçirdiğim hiç bir anı boşa harcanmış gibi görmüyorum. Daha fazla iz bırakma telaşı benimki ... Hayatın beni getirdiği yerden hiç bir zaman pişman olmadım. 10 yıl önce burada olmayı hayal etmemiştim, daha fazlasını, daha iyisini belki daha heyecanlısını hayal etmiştim. Ama arada unuttuğum tek şey huzurdu. Benim unuttuğumu hayat verdi bana çok şükür ki... yeni bir yılda herkese tek dileğim sadece huzur, huzur, ve huzur...

Hiç yorum yok: