24 Şubat 2012 Cuma

kanaviçe-etamin işine yeni başlayanlar için video :)


çok basit bir şekilde başlangıç anlatılmış, sessizce ve atölye kedi için özellikle paylaşıyorum :) bu video da kasnak kullanılmış yeni başlayanlar için uygun ancak ben ne keten de ne de etaminde işleme yaparken kasnak kullanmıyorum. sanırım el alışkanlığı diyorlar buna. Ayrıca yeni başlayanların renk kartelası daha az olan
örnekleri tercih etmesi ufak bir tavsiyemdir veya tek renk siluet işleme yapabilirler başlangıç olarak... sevgiler

4 yorum:

Ada Deniz dedi ki...

çocukken çok yapmıştım etamin. Çok da severdim. Yıllar içinde elime almadı iğneyi iplği. Geçenlerde yeniden panolar yapmaya başladım. Bende hiç kasnak kullanmadım. Ama yeni nesil muline ipleri yadırgadım açıkcası. Eski domino, anchorlar daha rahattı. Bunları kat kat ayır zor geldi bana...

neslinin atölyesi dedi ki...

sevgili ada ve deniz, ben de aynı şeyleri düşünüyorum dominolar çok rahat ve sanki daha düzgün duruyor ama muline ipliklerin renk kartelası çok geniş sanırım o yüzden daha çok tutuluyor. yorum için teşekkür ederim.

mine dedi ki...

Bu günlerde bir nakış yapasım var sormayın:) gördükce özeniyorum yaa.. ama öyle cok işim var ki .... zaman yaratmalıyım.

neslinin atölyesi dedi ki...

en büyük sorun da zaman zaten, ama en büyük terapi de aynı zamanda kolaylıklar teşekkür ederim.