12 Mart 2012 Pazartesi

GÖBEĞİNİZDEN EN ZAHMETSİZ ŞEKİLDE KURTULMANIN YOLU...

İki haftadır bir program uyguluyorum kendime, adını yaza hazırlık koydum :) malum kışın saklanan birikmiş yağlarımız kıyafetlerin incelmesiyle gün yüzüne çıkıyor. Ben kışın kilo alanlardanım. Ömrümü sürekli diyet şeklinde geçirmesem şimdi kesin 100 kiloyu bulmuştum. Ama yaptığım şey şu sıralar diyet sayılmaz. iki haftadır 3,5 kilo verdim ama 5 kilo vermiş gibiyim en az. Bunun nedeni de artık göbeğimin olmaması. Nasıl mı yaptım. Ne para harcadım ne de yediklerimden öyle açlık seviyesinde kıstım. Bol su içtim ve karnıma masaj yaptım. hem çatlak olan kısımlar azalmaya başladı hem de artık göbeğim kot pantolonun belinden dışarı taşmıyor. hatta zorla girdiğim pantolonuma düğmesi kapalı bir şekilde girdim ya ölsem gam yemem artık :)) günde iki veya yapabilirseniz 3 kez yatağınızın üzerine dümdüz uzanın, karnınıza masaj yapacağınız için bir masaj yağı, nemlendiri bir losyon ya da daha önce faydasını gördüğünüz bir inceltici jel-krem varsa onları kullanabilirsiniz. avucunuzun içi tam göbeğinize denk gelecek şekilde koyun ve önce saat yönüne 100 kez hafif avucunuzun içini karnınıza bastırarak çevirin. daha sonra aynı şeyi ters yöne yapın. masaj süresi sadece 200 e kadar sayma süresidir. günde iki-üç kez yaptığınızda ve yemekte aşırıya kaçmadan bol su içtiğinizde bir kaç gün içinde aradaki farkı görüp kendinize siz bile şaşıracaksınız. bunu daha önce birinden duymuş ama çok da inanmamıştım. sonuçta ne sağlık için zararlı ne de denenmesinde kaybedilecek bir şey var. geçen sene de denedim şimdi de denemekteyim. aynı sonuç mükemmel. Hatta abarttım mekik de çekiyordum ama belimi incitince o kaldı öyle olmasa şimdi karın baklavalarım çıkmış olacaktı sanırım :)) eğer uygulamak isterseniz size tavsiyem mutlaka düzenli yapın ve devam edin ve de sindirilmesi zor olan yiyeceklerden kaçının. Çünkü sindirim ne kadar zor olursa karnımız o kadar şişiyor maalesef. bu yazdıklarım ne bir sağlık tavsiye ne de ilaç filan tanıtımı gördüğünüz üzere. sadece denedim bir kaç kez ve çok da mutlu oldum. biliyorum ki mutlaka ihtiyacı olanlar vardır. Neden kendime saklayayım ki?

13 yorum:

Şehnaz dedi ki...

neslicim bende bu aralar spor yamaya çalışarak şu bel ve karın bölgesinde oluşan hafifa yağlanmadan kurtulmak istiyorum..tavsiyeni deneyeceğim ve etkisini görürsem mutlaka paylaşacağım inşallah....çok teşekkürler..

mavii dedi ki...

neslicim senin adına çok sevindim cnm ne güzel metebolizman cevap vermiş msaja:)
cnm 3 ayda beş kilo verebildim senin yöntemin süper ama anlatıgından anlamdım darılma olur mu uzanarak mı yapıcaz ezicek mi karnımızı?

neslinin atölyesi dedi ki...

sevgili şehnaz ve mavii teşekkürler yorumunuza, masajı dümdüz uzanıp elimizle göbeğimizin tam üzerine hafifçe bastırarak dairesel hareketlerle yapıyoruz. mavii ne demek darılmak :) memnun oluyorum ben yorumlarınıza :)) teşekkür ederim.

Ponti dedi ki...

Şu an kaç kadının kanına girdin bir bilsen :))
Keşke zamanım olsa da yapabilsem, senin adına sevindim, yaz geliyor artık ipleri ele almanın zamanı :)

Ojeperest dedi ki...

süpermiş bu hem kolay hemde zahmetsizzz.Çok kilolu degilim dogum yapmadıgım için fazla göbüşümde yok ama ileriki günler için formumu korumam lazım ki bu benim gibi diyet yapamayan insanlar için çok yararlı.teşekkürlerrrrrr

mihrican dedi ki...

harikaymış valla :) benimde kilo problemim yok ama doğumlardan dolayı karnımda bi gevşeklik var tabii. bugünden itibaren deniyorum hemen :))

esensdollsandpuppets dedi ki...

Çok teşekkürler bende başlıyorum yapmaya yarın.Sevgiler

goncaninsepeti dedi ki...

masajın faydası mutlaka vardır dediğine göre ben de deniycem sağol paylaştığın için:)

neslinin atölyesi dedi ki...

pontinin takıları, ojeperest, mihrican, esen ve goncanın sepeti teşekkür ederim yorumlarınız için. ayrıca yaparsanız sonuçları sabırsızla bekleyeceğim. bana göre az kilo vermeme rağmen herkes tarafından farkediliyor. bu mutluluğu kilo vermeye çalışanlarınız gayet iyi bilir. kot pantolonuma düğmesi kapalı bir şekilde girmeyi başardım. tabiki diyetin faydası var ama ortada göbek de kalmayınca daha zayıf görünüyor insan. bir çok kişinin aynı dertten muzdarip olduğunu biliyorum. ben hala devam ediyorum yaza kadar da edeceğim inşallah. ilginize ve yorumlarınıza çok teşekkür ederim tekrardan benim için çok kıymetliler.

zeynep dedi ki...

Bu kadar kolaymıymış bu durum çok şaşırdım gerçekten denemek lazım mekik çekmekten iyidir.:))

Sevda ÜNLÜ dedi ki...

merhaba.Blog sayfamda http://sevdadanyazilar.blogspot.com/2012/04/kalp-testi.html yazıma yorum bırakmışsın.Bende teşekküre geldim.:)
blogger annelerden takipçinim:) sevgiler...

Adsız dedi ki...

mutlaka yapmalıyım bu masajı bilgi için teşekkürler..

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler. Kesinlikle yapacağım. Ayrıca seni izlediklerime ekleyeceğim ki, neler yapıyorsun haberdar olayım:) Bana da bekliyorum.