26 Aralık 2012 Çarşamba

Astronot kostümü mü? yoksa uyku tulumu mu?

Bu puantiyeli kumaşı prensesime pijama takımı dikmek için almıştım. % 100 koton flanel kışlık bir kumaş. Sonra düşündüm beni en çok sinir eden şey, sürekli belinin açık olması, gece üstünü örtmeye kalkmaktan gına geldi. Gündüz de cabası zaten. Pijama takımından vazgeçip bir tulum dikmeye karar verdim. Ancak bir türlü kalıp bulamadım. Bu tarz şeyleri de pratikten dikemiyorum malum :) Dergileri karıştırırken Burda dergisi 12\01 sayısındaki kostümlere gözüm takıldı. 144 numaralı Astronot kostümünden neden bir uyku tulumu olmasın dedim. Tam da istediğim şeymiş meğer. Tek değişiklik hakim yakasını yapmadım ve fermuar yerine düğme koydum. İşte aşağıda :)








4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

daha ne olsun süpermiş:) ellerine sağlık

birincisin dedi ki...

Ellerine sağlık,sağlıkla giysin kuzu:)Sevgiler:))

Huzur Moda dedi ki...

hiç aklıma gelmezdi sanırım valla süper..

Tipitoş dedi ki...

Çok güzel olmuş,tebrikler