21 Aralık 2012 Cuma

Pratik Siyah elbisem


Beni ve yaptıklarımı takip edenler giyim dikişi konusunda acemi ve bir o kadar da üşengeç olduğumu bilirler. Kalıpla da çok çalışmama rağmen en sevdiğim dikiş pratik olandır. Elbisenin kumaşı yine her zaman olduğu gibi pazardan :) Siyah bir elbise her kadının dolabının baş tacıdır. En boy ölçüsü alıp vurdum makası, yaka, kol ve boydan birer kere prova yaptım. İşte sonuç. :) artandan da prensesime elbise çıktı. O da bir sonra ki postta :) sevgiyle kalın.



8 yorum:

gooogoook dedi ki...

Hem pratik hem kullanışlı sizin de belirttiğiniz gibi:) güle güle giyin..

ayamaya dedi ki...

Emeklerinize sağlık gayet şık olmuş

Bir Tutam Karınca dedi ki...

Çok şık olmuş.

nefise güner dedi ki...

Ellerinize sağlık.:)

X madame dedi ki...

ahh ahh şu dikişte pratikliğe ben nezaman ulaşıcam acaba :)
elbise bir harika olmuş, herkadının dolabında bulunması gereken türden gerçekten...

Sena Çeyiz dedi ki...

Ellerine sağlık. Ben de makası alıp girişenlerdenim. :)

Unknown dedi ki...

elinize sağlık sadelik güzel şey:))

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş. benimde 3,5 yaşında bir kızım var ve takım giyinmekten çok hoşlanıyoruz. güzel bir fikir ama dikebilirmiyim bilmiyorum. şimdiye kadar hiç denemedim :) ellerinize sağlık...