30 Ocak 2012 Pazartesi

Bir Trilyon Dolar

Bir trilyon dolar-Andreas Eschbach

Hayatımda okuduğum ve bu kadar çok etkilendiğim bir kitap daha olmamıştı. Her ne kadar tarzını ve insana hissettirdiği duyguları bu kadar takdir etsem de çok satanlar listesinde görememek ve reklamı yapılanın çok satması durumu canımı sıkmıştı. Hazır kitabı kütüphanemde görüp de hatırlamışken sizlerle paylaşmak istedim. Hikayesi (arka kapak) kısaca bir gün önce metroya bile binecek parası olmadığı için evine yürüyerek gitmek zorunda olan bir pizza dağıtıcısı gencin ertesi gün böyle bir servete sahip olması.  Dedelerinin dedeleri 500 yıl önce bir venedik bankasına ( o zamanki banka değerleriyle) bugünün değeriyle 10 bin dolar yatırmış olsaydı, faizleri ve faizlerinin faizleriyle bu gün bu tutara sahip olmuş olacaktınız. Bir günlük faiz tutarı bile sizin tüm hayallerinizi gerçekleştirmeye yarayacak bir para.... Aslında öyle yalın ve anlaşılır bir biçimde ekonomi-bankacılık konularını işleyen bir kitap, bu konulardan sıkılan biri olmama rağmen inanılmaz bir hızla okuyup bitirdim kitabı ve uyumadım yemedim içmedim diyebilirim. Herkese de tavsiye ederim. Sürükleyici bir hikaye arayanlara duyurulur. devamı ve kitap burda

1 yorum:

Unknown dedi ki...

bakıcam eğer bulusam okuyacağım tavsiye için teşekkürler:)