16 Ocak 2012 Pazartesi

Bolero



Halının üzerinde pek de güzel bir resim olmamış ama, en azından modeli net bir şekilde belli oluyor. İki yıl önce diktiğim bir bolero bu, arşivi karıştırırken farkettim. Aslında hala giyiyorum, Burda dergisinden kalıp çıkarmıştım bir gelinlik üzeri bolerosuydu kalıbını bulursam sayı ve numarasını yazacağım arkadaşlar buraya. Kumaş pazardan aldım bir buçuk metrelik bir süet tarzı kumaştı. 1 liraya almıştım parçasını iki tane çıkmıştı. Yakasındaki yaka iğnesi de pazardan 1,5 liraya almıştım. Pazardan kumaş ve malzeme almayı seviyorum hem ucuz hem butik oluyor sanki :) hem bir şey çıkmaz ziyan olursa yani yaptığımı beğenmezsem çok da üzülmüyorum. Ama metresi 20 liraya kumaş alınca aynı hislerde olduğumu söyleyemeyeceğim. :) acemilik için çok uygun bir yöntem  :)))

2 yorum:

Destina dedi ki...

benimde merakım var dikişe karşı hep düşünürüm şunu yapıcam bunu yapıcam diye hatta bi sürü kumaş bile aldım ama bir türlü bir dikiş makinası sahibi olamadım dikiş makinası alınca artık yardımlarınızı beklerim :)
sevgilerimle...

neslinin atölyesi dedi ki...

dikiş dikmek benim için bir tutku oldu. Malzemelere ulaşmak artık eskisinden çok daha kolay. evimin bir odası atölye eğer bir gün boyunca girip bir kez olsun makineyi çalıştırmazsam kendimi dinlenmiş saymıyorum. bir de brother marka dikiş makinesi iyi ve basit bir modeli 50 tl taksitleydi. eğer bir isteğiniz varsa mutlaka edinin elimden ne gelirse yardıma hazırım. Çok da mutlu olurum. yorumunuza teşekkür ederim.