28 Ocak 2012 Cumartesi

Karne sevincimiz :)





Geç de olsa yaptım. Karne gününden beri güzel kelebeğimin resimlerini eklemeyi düşünüyordum bir türlü fırsat bulamamıştım. İşte bu esmer güzeli benim hayattaki en değerli varlığım. Anasınıfı birinci dönem karnesini herkes gibi o da 20 ocak tarihinde aldı. Allahım başarılarının devamını nasip eylesin. Her anne ve baba için yaşanması en zevkli şeylerden biri de çocuğunun başarısıdır bence. Hele ki ilkler yaşanıyorsa değmeyin keyfimize. Onların aldıkları karne daha çok psiko-motor gelişimleri ve sosyal olgunlaşmalarıyla ilgili bir karneydi. Ama yazan güzel sözler bizi fazlasıyla mutlu etmeye yetti de arttı bile. Tabi o daha anlamını tam manasıyla anlamamış olsa bile gözlerindeki pırıltıdan belli oluyor ne kadar mutlu olduğu. Allah tüm anne-babalara yaşatsın bu güzellikleri ve çocuklarımızın da yolunu açık eylesin. En güzel dileklerimiz onlar için....

3 yorum:

Nurdan dedi ki...

Maşallah.Alllah daha nice karnelerini,nice başarıları göstersin.Size de bu başarıları mutlulukla,gururla izlemeyi nasib etsin.iyi tatiller :)

neslinin atölyesi dedi ki...

Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Allahım bütün anne babalara nasip etsin inşallah. iyi tatiller :)

gülümse dedi ki...

BLOGTA HERŞEY ÇOK GÜZEL TABİKİ EN GÜZELİDE PRENSES MAŞALLAH... TÜM GÜZEL DİLEKLERİNİZE YÜREKTEN KATILIYORUM SEVGİLER:))•♪•*♥gülümse♥*•♪•