13 Ocak 2012 Cuma

Sosisli Makarna



http://kosherstreet.com/2011/07/playing-with-our-food-fun-kid-hot-dog-recipes/ Aslında bloğuma dikişten başka şey eklemeyecektim. Ama bu süper fikri paylaşmadan edemeyeceğim. Kendim de denedim harika oluyor. Şiddetle tavsiye ediyorum. Önce sosisleri biraz ufak dilimler halinde kesin,  sonra pişmemiş çubuk makarnaları çok uzun olmayacak şekilde kırın ve sosislerin içinden geçirin. Ben direk haşlanmış görüntüsünden pek hoşlanmadım. Önce haşladım sonra da domates sosuyla şöyle bir çevirdim. Hem makarna hem sosis hem de harika bir görünüm oldu.

4 yorum:

Nergiz GP dedi ki...

Merhaba çok ilginçmiş, ilk kez görüyorum. Denemeliyim. Sevgiler.

neslinin atölyesi dedi ki...

merhaba,
evet gerçekten de öyle, harika bir fikir ben hemen denedim. size afiyet olsun :)

neşe dedi ki...

güzel görünüyor..hangi çocuk makarnayı sewmezki..bunu gören çocuklar bayılacak..

Kumaştan Atölye dedi ki...

Çok beğendim, İkramlarımda kullanacağım. Spagetti yerken zorlana misafirlerimin hoşuna gidecek. Sizide anacağım...))Teşekkürler