13 Ocak 2012 Cuma

Çiçek Topu



Bu çiçek topunun aslında enteresan bir hikayesi var. Alışveriş merkezlerinde veya bazı çocuk mağazalarında para atıp da içinde oyuncak vb. şeyler çıkan mikadan toplar düşen küçük makineler vardır. Kayraya isyan etmeme rağmen almışlığım vardır birkaç tane. Atmak üzereyken bir şeyler olur bunlar deyip sakladığım. O ikiye ayrılan şeffaf topların içine bir iki boncuk attım. kapatmadan önce bir kurdele sıkıştırdım araya. Sonra silikon tabancasıyla kapı süslerinden artan yapma çiçekleri sapları kesip yapıştırdım. Altına da kurdeleyle bir fiyonk yaptım. Bence herşey değerlenmiş oldu... Şimdi koridorun orta kapısında evimi süslüyor.

4 yorum:

mavii dedi ki...

günaydınlar:) böyle degerlendirmeler hem insanın evini güzelleştiriyor hemde yapan kişiyi mutlu ediyor :)
çok beğendim elinize saglık benimde öyle elimde bir köpük yuvarlak var bana da fikir oldu güzel bir hafta sonu dilerim:)

neslinin atölyesi dedi ki...

:) çok teşekkür ederim. Bazen bu kesin bir işe yarar deyip atamadığımız o kadar çok şey oluyor ki, çoğu bir kenarda kalsa da bazıları böyle değerlendirilebiliyor. güzel yorumunuza ve ilginize teşekkür ederim. iyi hafta sonları.. :)

Nalan Ünal dedi ki...

hem iyi bir değerlendirme hem de estetik bir güzellik çıkmış ortaya. emeğinize sağlık:)

neslinin atölyesi dedi ki...

Teşekkür ederim. :)